امام‌جمعه بجستان گفت: حضور مردم در صحنه یعنی نظام اسلامی پشتوانه مردمی دارد و این در اقتدار نظام اسلامی مؤثر است.
کد خبر: ۹۵۷۵۲۷۳
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام دهقانی در جمع نمازگزاران امروز بجستان با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز سه ماهواره طی هفته گذشته اظهار کرد: حضور مردم در صحنه یعنی نظام اسلامی پشتوانه مردمی دارد و این در اقتدار نظام اسلامی مؤثر است. همین پرتاب ۳ ماهواره در هفته‌های گذشته نمونهٔ بارز این اقتدار است.

 وی در ادامه با انتقاد از قوانین دست‌وپاگیر برخی از بانک‌ها در شهرستان، افزود: برخی مردم برای یک وام معیشتی و یا برخی بانک‌ها حتی پول خود مردم را پرداخت نمی‌کنند که امیدوارم مسئولان خصوصاً مسئولین قضایی و نظارتی دراین‌رابطه اقدام جدی انجام دهند.

 خطیب جمعه بجستان در ادامه بر لزوم فضاسازی مطلوب و متناسب با ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان و همراهی همه دستگاه‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای این منظور تأکید کرد و توضیح داد: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام است و باد برای تحقق این مهم کوشش کرد.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم دولت تأمین مسکن برای اقشار جامعه بود که در بازدیدی که دیروز از این پروژه در بجستان انجام دادیم امیدواریم با اتمام واحدهای مسکونی در حال احداث در شهرستان شاهد خانه‌دارشدن این افراد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها